Яскраві та незабутні враження від поїздки до м.Харків отримали педагогічні працівники навчальних закладів Зачепилівського району, яка відбулася 4 лютого цього року. Програмою поїдки було передбачено участь у конференції за темою «Новаторські підходи до дітей нового часу», а також екскурсійна поїздка по місту.
Ініціатором проведення конференції виступили працівники навчально-виховного комплексу «Новатор», першого навчального закладу у м.Харків зі Скандинавською методикою навчання. У конференції взяли участь викладач Харківського національного педагогічного університету ім.Г.С.Сковороди, кандидат педагогічних наук, доктор філософії Світлана Белецкая, яка являється експертом із питань сімейних відносин. Цікавим досвідом вона поділилася з проблем сімейного виховання в контексті розвитку успішності дитини. Наголосила в процесі виступу на важливості якісного спілкування в сім’ї з дитиною, а також на необхідності вчитися самим батькам культурі роботи з почуттями, як своїми, так і дитячими. Зупинилася також на негативній поведінці дитини та вказала на конкретні кроки виходу з цієї складної ситуації. Цікавою інформацією з присутніми поділилася і Ірина Коваль, логопед-психолог, керівник Центру розвитку і удосконалення мови «Lalio». Корисно було почути про ефективні методики розвитку мовлення дитини, про корекцію ускладнень писемної мови та читання. Довела до відому інформацію про проведення тренінгів в центрі для батьків « Як батькам самостійно розвивати мовлення дитини в домашніх умовах», «Навчання читанню: коли і як починати» та ін., а також провела практичні заняття з учасниками заходу. Чи не найбільшого пожвавлення в залі виникло, коли слідуюча виступаюча Анастасія Кузьменко, спеціаліст по харчуванню, презентувала інформацію про особливості харчування, його якість та важливість збалансованого харчування для дитини. Поділилася власним досвідом, як вона і її дитина харчуються, яким продуктам надають перевагу. Переконливим був її виступ навіть тим, що сама спікер була у прекрасній фізичній формі, більше того вона являється організатором мережі клубів здорового способу життя, є учасником та переможцем різних конкурсів, які пропагують здоровий спосіб життя і прекрасну фізичну підготовку.
Організатори заходу приклали максимум зусиль для комфортного перебування учасників на семінарі, запропонувавши і зручну залу, і цікавих виступаючих-фахівців, і організовану перерву під час якої не лише гостинно пригощали, а й дали змогу поспілкуватися в кулуарах між собою, задати питання спікерам, дати інтерв’ю.
На згадку про змістовний захід педагоги зачепилівщини подарували молодій команді новаторів ляльку-мотанку - родинний оберіг, який несе позитивні емоції, успіх і здоров’я, добро і злагоду.
Цікавою екскурсією по місту закінчився день для всіх учасників заходу. Твердження про те що Харків знайомий всім нам, здалося помилковим. Екскурсовод, яка супроводжувала групу, зуміла показати цікаві місця нашого обласного міста, повідомити такі факти, про які ми навіть не здогадувалися. Зачаровані й трішки схвильовані від блаженної атмосфери Благовіщенського кафедрального собору педагоги ще й в автобусі обговорювали його велич і красу. Велике задоволення учасники також отримали від відвідування Харківського Свято-Покровського монастиря. Мали змогу побувати на вечірній службі, придбати хлібобулочні вироби в монастирській лавці.
Особливо приємно і зворушливо, що таку цікаву поїздку організував для вчителів, вихователів району почесний громадянин Зачепилівського району Верхогляд В.О., який піклується не лише про упорядкування та оновлення селища, а й турбується про культурний та професійний розвиток земляків, в даному випадку педагогів району. Вдало продуманий день, насичений не лише професійними заходами, а й культурними міроприємствами, щедрим обідом – це вже стало звичкою для Володимира Олексійовича, який в своїй роботі не терпить дрібниць.
Р.S. Працівники відділу освіти, які були учасниками заходу, вже сьогодні обговорюють шляхи впровадження новаторських методів в освітній процес навчальних закладів району і сподіваються на підтримку адміністративного корпусу навчальних закладів та самих освітян.
|