|
МОН надало рекомендації щодо особливостей навантаження та оцінювання школярів
|
Як навчатимуть молодших школярів у цьому році
Міністерство освіти і науки надало школам рекомендації щодо особливостей навчального навантаження та оцінювання школярів початкових класів. Відповідні методичні рекомендаціїщодо викладання навчальних предметів у 2017/2018 навчальному році надіслані навчальним закладам країни.
Зокрема, в освітньому відомстві наголошують, що у першому класі домашні завдання дітям не задаються. У других-четвертих класах обсяг домашніх завдань з усіх предметів має бути таким, щоб витрати часу на їх виконання не пер
...
Читати далі »
|
|
Революційні норми закону зможуть запрацювати в кращому випадку тільки у 2019-2020 навчальному році
|
Новий закон "Про освіту": питання, які не можна обійти
У жовтні 2016 року парламент прийняв у першому читанні нову редакцію базового закону «Про освіту», який за задумом авторів має започаткувати освітню реформу в Україні. Тепер законопроект доопрацьовується, і ряд складних питань не можуть залишитись без уваги. Нагальні питання, які хвилюють українських освітян, розглядають фахівці Інституту суспільно-економічних досліджень Ігор Яковенко та Маріанна Онуфрик на порталі
...
Читати далі »
|
|
Кожен школяр має свій персональний кабінет на сайті kyivcard.com.ua, власником якого також є батьки
|
«Картка учня»: проїзд, їдальня, е-щоденник та інше
Більше шести місяців у одному з ліцеїв у Києві працює новий проект «Картка учня». Сервіс має дуже насичений функціонал – від проходу до школи через турнікет до персонального кабінету із електронним щоденником. Поки доступна лише частина цих можливостей, але у майбутньому в електронний формат хочуть перевести навіть бібліотеку учнів. Журналіст Вікторія Іщенко вирішила дізнатися для «Української правди. Життя», навіщо
...
Читати далі »
|
|
За постійної модернізації, інтенсифікації освіти першокурсники демонструють щодалі гірші знання
|
Криза у вивченні літератур: потреба зважених змін
Питання інтеграції української та зарубіжної літератури несе багато клопотів, проблем, непорозумінь, тому породило дискусію на сторінках періодичних видань та на просторах Інтернету. До дискусії долучився і професор Черкаського національного університету Василь Пахаренко, запропонувавши власну точку зору щодо питання інтеграції літератур в старшій школі.
Пропозиції МОН щодо реформування старшої школи й широка дискусія, яку вони збурили, видаються мені вчасними й важливими. Адже – будьмо щирі – упродовж
...
Читати далі »
|
|
Поєднання роботи і навчання, коли спеціаліста навчальний заклад готує разом з підприємством, є вимогою часу
|
Що таке дуальна освіта і навіщо вона українцям
Вища освіта в Україні стає автономною. А це означає, що навчальні заклади тепер повинні думати, де знайти кошти на свій розвиток, і як оновити матеріально-технічну базу так, щоб абітурієнт захотів вступити саме до них. Це одна проблема. Інша – відсутність мотивації: технічні та інженерні спеціальності зараз у дефіциті. Федерація роботодавців заявляє про суттєву нестачу висококваліфікованих кадрів. І просить Міносвіти створити робочу групу для впровадження дуальної освіт
...
Читати далі »
|
|
Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
|
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів
Триває робота з оновлення програм базової школи (5-9 класи). Прес-служба Міносвіти підготувала інформацію про основні тенденції думок громадськості.
Пропозиції – різноманітні, однак можна виокремити п’ять основних тенденцій того, що пропонують і з чим сперечаються дописувачі.
Тенденція №1: Якість важливіше кількості
Майже усі програми мають коментарі-нарікання з боку вчителів, що кількість завдань, які передбачені програмами, просто неможливо реалізувати за час, ві
...
Читати далі »
|
|
Робочі групи отримали різні пропозиції – від глобальних змін до елементарного уточнення термінів
|
Завершено перший етап оновлення навчальних програм
У першій сесії обговорення навчальних програм базової школи взяли участь понад 900 користувачів, які залишили 7 тисяч коментарів і пропозицій. Про це повідомили у прес-службі Міністерства освіти.
Найбільш обговорюваними програмами стали програми з історії, зарубіжної літератури та математики.
За словами координатора проекту з оновлення програм Сергія Горбачова, пропозиції, що надходили були дуже різними – від глобальних змін до уточнення термінів у назвах тем.
«Загалом обговорення було біль
...
Читати далі »
|
|
Науковці стверджують, що Типовий навчальний план для 10-11 класів є загрозою для освіти
|
У НАН невдоволені об'єднанням шкільних предметів
У Національній академії наук висловили невдоволення нормами проекту Типового навчального плану для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів, розробленого Міністерством освіти, що передбачають інтеграцію предметів у старшій школі. Про це йдеться у заяві Національної академії наук, що опублікована на сайті установи.
У НАН зазначають, що пропозиція виключити з числа обов'язкових і перенести до категорії необов'язкових усі приро
...
Читати далі »
|
|
Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов
|
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм
Робочі групи, які працюють над оновленням навчальних програм для учнів 5-9 класів впродовж перших днів роботи отримали пропозиції від 523 користувачів. Про це у своємуFacebook повідомив координатор проекту Сергій Горбачов.
Він також надав статистичні дані обговорення програм за 13-19 лютого, які свідчать, що найбільше пропозицій від освітян отримано до існуючих шкільних програм з історії та з
...
Читати далі »
|
Оновлення шкільних програм буде прозорим, - Гриневич
В Україні було витрачено багато коштів на різні освітні проекти. В їх межах було вироблено цікаві продукти, але після завершення проектів ці продукти не використовуються, і знає про них лише обмежене коло вчителів. Про це зазначила міністр освіти Лілія Гриневич під час своєї участі на форумі «Цифрове перетворення освіти».
За словами міністра, ідея МОН полягає в тому, щоб зібрати найкращі напрацювання і запровадити їх для використання в обов’язковій програмі. Не як окремі предмети, а щоб вони пронизували інші предмети і через них формували відповідні компетентності.
«Важливо, щоб ми не тільки говорили, але й діяли. Ми відкрили майданчик для публічного обговорення і роботи над удосконаленням програм. Влітку це була робота над програмами початкової школи, зараз на черзі базова. Якщо ви знаєте про цікаві матеріали, які таким чином можна адаптувати до використання в школах – пропону
...
Читати далі »
| |